حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین علیه اسرائیل (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح تجمع حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان و ابراز همبستگی با دانشجویان آمریکا + تصاویر خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم + فیلم عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه تاکید کرد سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادران خود را از دست می‌دهند چهار موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا شلیک شد گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم ملاقات امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در گامبیا قرار گرفتن نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه آخرین خبرها از توافق حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس در غزه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سفیر ایران در عراق: بسیاری از مقامات برای عملیات «وعده صادق» به ما تبریک گفتند ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
سرخط خبرها

وزیرخارجه عربستان: توافق ما با ایران مبتنی بر احترام متقابل و عدم دخالت است

  • کد خبر: ۱۸۵۶۲۳
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
وزیرخارجه عربستان: توافق ما با ایران مبتنی بر احترام متقابل و عدم دخالت است
فیصل بن فرحان وزیر امورخارجه عربستان شنبه شب گفت: توافق ما با ایران مبتنی بر احترام متقابل و عدم دخالت در امور یکدیگر است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان شنبه شب در سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که «ما مجددا با هرگونه اقدام یکجانبه‌ای را که مانع حل مسئله فلسطین شود، مخالفت می‌کنیم».

وی تصریح کرد: «ما مجددا بر مخالفت خود با هرگونه اقدام یکجانبه‌ای که مانع حل مسئله فلسطین و تضعیف تلاش‌های صلح (سازش) می‌شود، تأکید می‌کنیم».

به گزارش الجزیره، وزیر امور خارجه عربستان سعودی افزود: «توافق ما با ایران مبتنی بر احترام متقابل و عدم مداخله در امور دیگران است».

فیصل بن فرحان همچنین درباره تحولات سودان و ادامه جنگ داخلی ابراز نگرانی کرد و «از هر دو طرف بحران در سودان خواست تا حملات خود را کاهش دهند و از غیرنظامیان محافظت کنند».

وزیر خارجه عربستان ضمن ابراز نگرانی درباره امنیت و ثبات یمن اعلام کرد که «ریاض از همه تلاش‌ها برای حل و فصل بحران یمن حمایت می‌کند».

وزیر خارجه عربستان در ادامه به تحولات لبنان پرداخت و گفت: «ما در کنار مردم لبنان هستیم و از همه طرف‌ها می‌خواهیم اصلاحات جامعی را انجام دهند که منجر به غلبه بر بحران شود».

وی همچنین گفت که عربستان سعودی بار دیگر «ما دعوت خود را برای پایان دادن به بحران روسیه و اوکراین، حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات و احترام به قوانین بین المللی تکرار می‌کنیم».

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->